Door de corona zit je thuis en je wilt wat….
Dus denk je is ga wat hobbyen of een nieuwe hobby beginnen.
Zoek je online wat spulletjes uit bij de zelfde leverancier en die worden bezorgt door
een bezorgdienst.
Na een tijdje krijg je bericht dat je pakketje wordt bezorgt.
De aangegeven bezorgtijd wordt ook genoemd.
De bezorgtijd wordt op de dag van bezorgen gewijzigd, kan gebeuren.
Een doos met je spulletjes wordt bezorgt en je denkt dat is goed.
Maar binnen gekomen maak je de doos open en mis je nog het een en ander van de bestelling.
Eigenlijk vreemd want de doos is lang niet vol en op de pakbon staan alle bestelde spullen.
Zeker een foutje, straks even bellen met de leverancier.
Voordat ik kan bellen gaat de deurbel, hé het tweede pakketje wordt geleverd door een andere bezorger van de zelfde bezorgdienst.
Ik vraag aan hem of dat een foutje is, nee hoor zegt hij zo werkt het gewoon.
bedrijven kijken niet op een doosje meer of minder en de bezorger zijn bus wordt gewoon vol geplant.
Zou efficiënter kunnen zeg ik, dat is hij met me eens, voor mij ook gunstiger zegt hij meer
pakketjes op een adres.
Online winkelen heel handig, niet zo gezellig als in de winkel shoppen.
Pet Shop Boys: Shopping Live
Hier geen reden tot klagen over online bestellen en leveren.
Zoals het meeste in dit landje in het hoge noord verlopen de pakketdiensten vrijwel foutloos. Ik word zelfs een beetje kriegelig om dit te schrijven. De deugdzame Denen 😇. Misschien ligt het een beetje aan het salaris en de CAO voor de bezorgers. Voor wat hoort wat.
Dat heb ik ook eens gehad, twee pakketjes van dezelfde firma, door twee verschillende bezorgers bezorgt.
Het kan bij uitzondering mis gaan maar over het algemeen heb ik niet te klagen.
Ha ben ik benieuwd welke hobby je weer op gaat pakken of is het een nieuwe ?
Groetjes
Leuk dat je nog een hobby oppakt!
Werkt allemaal minder logisch en geldverkwistend.. om het over de vervuiling nog maar niet te hebben.. al die pakketdiensten werken zo. Simpel een paar velletjes postzegels bestellen bij P.NL moet ook vaak in verschillende delen komen pfff! Maar ja, het is wél fijn dat het kán natuurlijk.
‘k Ben geen online-koper, Hans, maar heel af en toe stuur ik iets, ontvang ik een pakketje…
Lie(f)s.
Ik koop niet graag iets online maar soms kan het niet anders Ik vind het naar een winkel gaan veel gezelliger en gelukkig kan dit weer.
Ha Hans,
zu zeker efficiënter kunnen.
Stom om zoveel karton te gebruiken en twee keer te rijden.
Echt niet milieuvriendelijk!!
groetjes, Marlou
Ik heb laatst geklaagd over een bestelling.
Een klein product in een gigantische doos.
Bezorgen gebeurt meestal wel goed hier.
Ik ga nu ook wel weer naar de winkel.
Een hobby is leuk Hans, doen!
Heb het goed.
te gek voor woorden, maar gelukkig zijn de winkels weer open en kun je gewoon gaan halen wat je nodig hebt, want hobbien dat blijven we doen he hans
ik krijg ook een pakje van 3-5 juni……
het is stom
ik ga ook liever winkelen
-Een @->- voor jou.
De pakjesman hier krijgt alleen nog maar per stop uitbetaald en niet meer qua pakketje. Dat was eerst wel, maar PostNL heeft dat aangepast. Nu weet ik natuurlijk niet of jij je pakjes via PostNL kreeg, maar ik denk dat de meeste bezorgdiensten nu zo werken,
Maar jij kunt dus flink aan de hobby.
Je kunt natuurlijk het beste in een Petshop komen.
Love as always
Dimario
Jah ze maken er vaak een potje van lijkt het wel maar weet je hoe dat komt… omdat ze het zelf ook niet op voorraad hebben en werken met meerdere leveranciers ….